Verhuiscoördinatie

Je wilt -of moet- je bedrijf of een afdeling verhuizen. Je medewerkers hebben het veel te druk met hun dagelijkse werkzaamheden. Ze hebben hooguit ruimte om wat hand- en spandiensten naast hun taken doen. Dan heb je iemand nodig die de coördinatie in handen neemt. Die een plan van aanpak regelt. Die veel uitvoerende werkzaamheden uit handen neemt. Die vooraf helpt met opschonen en opruimen van archieven. Die contacten legt en onderhoudt met o.a. leveranciers, klusbedrijven en natuurlijk het verhuisbedrijf. Die daar waar nodig de expertise van de eigen medewerkers inzet.

Of je wilt, voordat er verhuisd wordt, de afdeling(en) rigoureus opschonen, zodat er zo weinig mogelijk papieren mee verhuisd worden. Maar de medewerkers zien opruimen niet als een prioriteit. Dan is de Paperless Power Day een mooie aanpak. Op een leuke ontspannen manier met het team een dag opruimen. Het resultaat van die dag: honderden kilo’s papier minder, minder te verhuizen dozen, minder verhuiskosten. En op de nieuwe werkplek geen volle dozen op de werkvloer die door tijdgebrek niet worden uitgepakt.

Als je voor zo’n situatie staat en je bent op zoek naar die helpende hand, neem dan contact op of pak de telefoon en toets 06.48.77.46.00.

WHAT IS GOOD, IS GOOD.